تفریحی-جک-اس ام اس

تفریحی-جک-اس ام اس

تفریحی-جک-اس ام اس

تفریحی-جک-اس ام اس

سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید



دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم


بابام از اونور داد میزنه میگه :


یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست تا رومون بشه بزاریمش دم در !


اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم :|


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

گاهی انقد تو کارام دست دست میکنم


که یهو اطرافیانم پا می شن شروع می کنن هلی کوپتری دست زدن


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

مگه عمر پشه سه چهار روز نیست ؟


چطوری توی این چند روز میتونه یاد بگیره


که پشه کش دید باید قایم شه ؟


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم


بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟


گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

شمـــام وقتی از خواب بیدار می شید


چند دقیقه تو جاتون می مونیـــن تا لـــود بشین ؟


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ


ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ


ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ


ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ


ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ


ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید نیم نمره داشت


هر چی بلد نبودید ۲ نمره ای بود؟


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

من اولش یه گوله نمک ید دار بودم


بعدش دستو پا در آوردم


گفتم شما هم درجریان باشید !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام


بعد به این نتیجه رسیدم خو لامصب یکی دو تا نیستن که !


حالا قرار شده یه وَن بگیرم یکی یکی برم دنبالشون !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

دارم به این فکر می کنم وقتی یه جزوه رو می شه


تو یه روز خوند حتما میشه تو یه روزم درسش داد !


پس ما چرا یه ترم دانشگاه می ریم ؟


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

امشب پر از بغضم رفیق ، شانه ات ساعتی چند ؟


چی ؟ ۵۵۰۰ ؟ چه خبره ؟


مارو بگو به تو میگیم رفیق … نخواستیم آقا … .


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

رنگ رخسار خبر میدهد از وضعیت حساب بانکی !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

یکی رفته آتلیه عکس انداخته فقط واسه پروفایل فیس دوقش


یکی هم مثل من ۲ساله دانشگاه میگه ۶ قطعه عکس بیار واسه پروندت !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

بچه های امروزی رو نمیتونم درک کنم :


بهش آدامس موزی میدم ناز میکنه میگه این آدامسا بو میدن و بدمزه ن نمیخورم !


زمان ما آدامس موزی خدایی می کرد


ما اول کاغذشو نیم ساعت لیس میزدیم بعد میرفتیم سراغه خودش !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست



از یه بنده خدایی گوشی گرفتم


زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟


گفتن حالا میگردیم خبر میدیم


یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره


پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن


میگم : بله؟


میگن : الو سلام


میگما گوشیت تو خونه نیستا بگرد پیداش کن !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

چند مگس مگه؟


تعجب یک همشهری از حجم فلش مموری !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

ما خواهان تمرگیدن دکمه “پ” کیبورد در یک جای ثابت می باشیم !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

رفتم بانک به تحویلدار گفتم : میخوام یه حساب مشترک باز کنم !


میپرسه با کی ؟


گفتم : با یکی که خیلی پول داره …


گفت : خودتو مسخره کن !


اعصابا هم ضعیف شده ، ملت کارشونم درست انجام نمیدن !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

الان شش ترمه درس خوندم چهار ترم مشروط شدم ؛


کدام گزینه نزدیک به من است ؟


مخروج


مشمول


همه موارد به ترتیب حروف الفبا


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

پسرخالم معدلش شده ۱۹٫۷۵


سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته


من همسن این بودم ۱۲ میشدم تا خونه با کیف روپایی میزدم !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

یه بارم عاشق شدم


بعد بیشتر فکر کردم دیدم نه بابا جیش دارم !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

یه قانونی هست که می گه اگه بری کره مریخ


اونجا سیگار بکشی


بابات یهو اتفاقی اونجا داره رد میشه !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

تو هر زمینه ای خر شدیم


به جز خرپولی


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ


ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﺟﻮﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﻔﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ


ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ


ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﺰﺩﯼ


ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

ملت میرن آتلیه عکس میگیرن


نیم کیلو فتوشاپ رو صورتشون خالی میکنن


بعد وقتی میری از نزدیک میبینیشون


قصر رویاهات تبدیل میشه به یه همکف ۴۰ متری !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

طرف تو آهنگش میگه :


چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین


عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین


خب روانی مگه با گالیله و نیوتــــــــون طرفی !؟


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه


یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه : بابا تو مارو کشتی


الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن !


بیشعور کثافت ولمون کن دیگه


گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات آش آوردم!


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

گاهی نمیتونم تشخیص بدم


که من واقعا الان گشنمه


یا فقط حوصلم سر رفته !


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید

به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه


برا همه توضیح ندی حالت داغونه


سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید




اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

اس ام اس های باحال و سرکاری جدید




سلام عزیزم جمعه عقد می کنم


خوشحال می شم بیای


( طرح ایجاد حسودی در میان دوستان ترشیده )


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

بعضیا انگار تو صداشون کدئین تزریق شد


با آدم که حرف میزنن دردت تسکین پیدا میکنه


.


.


.


باور نداری بزنگم؟


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

یه بازیه جالب !!!


از سنتون دو تا کم کنید حالا حاصل رو با دو جمع کنید


میشه سنتون


فقط اینکار رو باید با دقت خیلی زیادی انجام بدین تا نتیجه بگیرین !!!


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

این sms رو واسه یه دختر بفرستین


میدونی بدترین روز یه دختر چه روزیه؟


.


.


.


خب وقتی تو که یه دختری نمیدونی من از کجا بدونم


خخخخخخخخخخخخخ


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

میگم چرا گوشیم بوی عطر ازش بلند شد،نگو اینج نوشته پیام از گل دریافت شد.


این پیام جهت شرمنده کردن اوناییه که پیام نمیدن.


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

می خوام بکشمت صاف وایستا!


.


.


.


داره تموم می شه


.


.


.

( @ . . @)


(-)


خوشکل شد مگه نه؟


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

آسمان را می خواهم برای عبور جاده باریک است!


ماه را می خواهم برای نور راه تاریک است!


تو را می خواهم برای نظافت تعطیلات نزدیک است!


اس ام اس سرکاری


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

اگر الان ۵ بار جلوی آینه بگی “من احمق هستم”


عکس کسی رو که دوست داری توی آینه می بینی


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

یه ضرب المثل افریقایی می گه : یرخ یلیخ وت


یعنی تو خیلی برام عزیزی


جالب اینکه اگر از آخر به اول هم بخونی همین معنی رو میده


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

عزیزم خیلی دوست دارم


خیلی وقته که ندیدمت




بزرگترین آرزوم اینه که باز هم بیام جلوی قفست بهت غذا بدم


میمون خوشگلم!


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

شنیدم آنقدر مهم شدی که وقتی میری دستشویی مگسها به احترامت بلند میشن!


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

تو را از گُل نه از گِل آفریدند


زعطریاس وسنبل آفریدند


نمی دانم تو را با این همه حسن


چرا اینگونه منگل آفریدند؟


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید

خصوصیات گوسفند:


بو میدهد.


سبزی میخورد.


گاهی می خوابد.


پرواز نمیکند.


عقل دارد اما اس ام اس های سر کاری را تا آخر می خواند!


اس ام اس های باحال و سرکاری جدید



نوشته خنده دار

آقا یه روزی داشتم تو خیابون راه میرفتم.در حالیکه لبخند رو لبم بود تو افکار خودم غرق بودم یه لحظه به خودم اومدم دیدم یه پسری هم خیلی خوشحال لبخند زنان داره از روبرو میاد . بگو این یارو فکر کرده من دارم به اون لبخند میزنم!!

پسره هم که دیگه تو حال خودش نبود اصلا جلوشو نگاه نمیکردیهو رفت تو تیر چراغ برق ¤_¤ 

منم که نگم براتون داشتم هلیکوپتری میزدم اونم سریع پاشد بدون اینکه به روی مبارکش بیاره از محل حادثه دور شد 

این داستان : عاقبت نگاه به نامحرم








تشریفات مراسم پیاده روی اربعین ثابت میکنه که؛



نه جاده سازی سخته، 

نه بردن اینترنت به نقاط دور دست، 

نه تامین داروی چند میلیون نفر،

نه ساخت زیر ساختها برای راحتی مردم،

نه صدور ویزا در کسری از ثانیه. و ...



بستگی داره کجا دلشون بخواد...!






نمیدونم تو بورس سرمایه گذارى کنم یا سکه بخرم؟

.

.

.

.

.

.

.

*به 45تومن یارانه خود خیره شده و به فکر فرو میرود*







ﻃﺮﻑ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺭﺍﺩﯾﻮ ﻣﯿﮕﻪ :


ﺑﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﮕﯿﺪ ﺍﮔﺮ ﺻﺪ ﺗﺎ ﻣﻮﺷﮏ ﺑﻪ ﺗهران ﺑﺰﻧﯿﺪ ﻣﺎ ﺍﺯ ﺟﺎﯾﻤﺎﻥ ﺗﮑﺎﻥ


ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﻢ !!!


ﻣﺠﺮﯼ ﮔﻔﺖ :


ﺍﺣﺴﻨﺖ ، ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺗﻤﺎﺱ میگیری


ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ ﺷﯿﺮﺍﺯ !







یه روز شاملو میاد خونه میبینه آیدا هنوز نیومده و ازونجایى که اون موقع تلفن نبوده براش یادداشت میذاره آیدا من ساعت ٦:٣٠ اومدم و الان ٧:٣٠عه تو هنوز نیومدى، تحمل خونه بدون تو سخته، میرم بیرون چرخى میزنم، امیدوارم برگشتم تو در رو برام باز کنى، خونه بدون تو جهنمه ...


ما هیچ ما نگاه...






چندهفته بعد از خواستگاری:


پسر _هرچی خواستی به خودم بگو.

دختر +من فقط خودتو میخوام

پسر _من که هستم

دختر +همیشه؟؟؟

پسر _همیشه عشقم :)

دختر +خوش به حالم D:


دیالوگ ماندگار من و اونی که تو اوج، پشتمو خالی کرد :/


#وقتی موندن بلد نیستین ، أداشم درنیارین لدفأ ...






‏منطق پرسپولیسی میگه برد ۶ بر صفر ۴۵ سال پیش که کسی ندیده رو هر سال جشن بگیر ولی بگو قهرمانی سال ۷۰ استقلال مال دوره پدربزرگاتونه :)))





اگه بعضیا نمیفهمیدن دوسشون دارین،

شااید...

الان بودن..!!